^HS*Hunters^ ^HS*Hunters^
Forum klanu
^HS*Hunters^
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Jak grać?

 
Odpowiedz do tematu    Forum ^HS*Hunters^ Strona Główna -> Poradniki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
R4C2k4
Gimnazjum



Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:09, 24 Kwi 2008
PRZENIESIONY
Czw 21:58, 24 Kwi 2008    Temat postu: Poradnik

Rudy (MarszaU) poprosił mnie żebym coś takiego zrobił :]. Postaram się tutaj opisać po kolei jak grać itd. Z GÓRY PROSZĘ O PISANIE NA PW JAKBYŚCIE MIELI JAKIEŚ PYTANIA... z chęcią na nie odpowiem w tym temacie :].

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zacznę więc od pierwszej rundy.

1. Jak startujemy mamy 800$ kasy. Jeżeli gramy klanem to np. 1-3 osób kupuje granaty (2x flesh 1x he) i ew. amunicję do glocka/usp (podstawowe bronie tero i ct). Reszta bierze deagle LUB idzie "w eko"... to znaczy, że nie kupuje nic (przez to w następnej rundzie będzie może w stanie kupić sobie pancerz z hełmem albo m4/ak47). Eko jest (moim zdaniem) lepsze w pierwszej rundzie w przypadku ct, ponieważ z usp łatwiej się zabija Razz (jak strzela się z glocka to trzeba wiedzieć jak... no ale to wiecie...skill+doświadczenie mają tutaj duże znaczenie Smile).

2. Teraz tak... w naszym klanie zapewne niedługo pojawi się TAKTYK. Będzie to osoba, której zadaniem będzie kierowanie i dowodzenie team-em podczas gry. I UWAGA! Jeżeli taktyk (lub ktoś z dużym doświadczeniem) mówi "gala" na de_dust2 TO CAŁY KLAN IDZIE ZA NIM! Nawet jeżeli na tej gali traficie na cały team ct to macie większe szanse na wygranie starcia w pięciu z granatami i deaglami niż we dwóch niezdecydowanych którzy nie mają granatów i w ogóle... a reszta gdzieś lata na mapie nie wiedząc tak naprawdę co się dzieje. Dobra idziemy dalej. Jeżeli już wiemy że cały team ct-ków jest na gali, to najpierw CIERPLIWIE czekamy aż przelecą wszystkie granaty (siedząc w miejscu... po cichu, nie panikując i nie patrząc na nadlatujące fleshe Razz). Potem możecie samemu rzucić parę he lub fleshy chociaż to bardzo często jest złym zagraniem (dobra... może nie bardzo często bo to zależy od sytuacji... po prostu trzeba myśleć i tyle Razz), bo przeciwny team może się domyśleć że zaraz wybiegniecie a co potem się może stać to już chyba nie muszę mówić.

3. Czasami zdarza się tak, że akcja nie wyjdzie nam dokładnie tak jakbyśmy chcieli... wtedy ważne jest opanowanie. Spanikowany team bardzo łatwo jest wybić.


Dobra początek mamy za sobą ^^...

Teraz co do dalszych rund. Jeżeli nie mamy odpowiednio dużo kasy na np. m4 i pancerz z hełmem... to lepiej jest poczekać rundę, a w rundzie w której mamy powiedzmy 2200$ kasy kupujemy np. same granaty.
Dalej... ważna chyba uwaga... JEŚLI NIE MA TAKIEJ POTRZEBY TO NIE BIEGAMY Z CIĘŻKĄ BRONIĄ W RĘKU... biegamy z nożem (szczególnie przy rashu)... gdy mówię "nie ma takiej potrzeby" to nie chodzi mi tylko o pierwsze 15 sek. rundy. Jak ktoś z teamu mówi "potrzebuję pomocy... całe terro na długiej" to wrzucamy w łapę nóż i ścinając wszystkie zakręty lecimy na pomoc kumplowi/reszcie teamu (aczkolwiek pamiętajcie że jak już dochodzicie do miejsca starcia to po cichu... uzyskujecie efekt zaskoczenia. TO BARDZO WAŻNE (szczególnie te zakręty i ciche chodzenie) bo czasami jest tak, że te parę sekund jakie straciliśmy na bieganiu z awp jest skutkiem śmierci połowy naszego teamu (wiadomo... jak całe terro jest na długiej i usłyszą że ktoś im się od ich respa zakrada, to zdekoncentrują się i to może nam bardzo pomóc)...

A i może mała uwaga do tego jak strzelamy Wink. Jak strzelamy, to z głową. Nawet przy full-auto trzeba myśleć. Jak stykam się z jednym gościem, to nie stoję w jednym miejscu i nie strzelam f-a, tylko oddaję parę strzałów -> robię parę kroków np. w prawo -> parę strzałów -> odejście w lewo.... ew. schowanie się za róg (pamiętajcie tylko że przez wiele ścian i skrzyni naboje przechodzą).

Co do "inteligentnego" f-a. W przypadku ak47 wywalamy połowę magazynka, chowamy się i wywalamy resztę magazynka (może niekoniecznie połowę ale chodzi mi tutaj głównie o rozrzut)... jak mamy m4 to możemy wywalić od razu cały magazynek ściągając celownik trochę niżej (czyli jak na początku starcia celujemy gościowi w brzuch to zaczynając f-a ściągamy celownik do stóp... wtedy zdecydowana większość pójdzie w brzuch).

Coś jeszcze? Chyba nie... na koniec mogę poradzić wam jedno... musicie być opanowani podczas gry... nie latać jak boty po mapie, tylko grać tak "naprzemiennie" (raz się skradamy... rzucimy granat... poczekamy... znowu się poskradamy itd itd).

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nie wiem co tam jeszcze wam mogę powiedzieć... tak jak pisałem na początku... pisać mi na skrzynkę czego jeszcze brakuje, jakie są błędy w tekście itd.

Pozdrawiam =)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum ^HS*Hunters^ Strona Główna -> Poradniki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin